Ik werk nu een half jaar bij Acknowledge en voel me helemaal thuis! Iedereen is hier zichzelf en dat is leuk om te zien. Iedereen doet echt zijn of haar eigen ding! Hiervoor had ik een werkgever in de detachering, maar daar ben ik uiteindelijk zelf weggegaan. Ik voelde me er niet meer prettig bij om mijn situatie daar steeds uit te leggen bij klanten. Ik ben namelijk transgender en zit nu midden in mijn transitie. Ik wilde dus een bedrijf waar ik meer zekerheid had. Bij Acknowledge voelde het meteen goed.
“Inmiddels zit ik hier helemaal op mijn plek!”
Eigenlijk heb ik me altijd beter gevoeld in vrouwenkleding, maar ik kon lange tijd niet benoemen wat dat betekende. Na een privésituatie die me aan het denken heeft gebracht kwam ik erachter dat ik transgender ben. Helaas is tijdens het solliciteren regelmatig de deur voor me dichtgegooid wanneer ik vertelde dat ik in transitie ben. Bij Acknowledge niet. Het contact was meteen heel luchtig, vriendelijk en persoonlijk. Ze gingen juist het gesprek met me aan en toonde echt interesse. Inmiddels zit ik hier helemaal op mijn plek! Ik heb zelfs al meegewerkt aan een bedrijfsfotoshoot. Door mezelf te laten zien op onze website hoop ik dat anderen ontdekken dat Acknowledge heel erg open staat voor werknemers in alle soorten en maten.
“Ik hou van het klantcontact en mensen helpen”
Mijn werkzaamheden op de ServiceDesk bestaan uit het behandelen van vragen en klachten van onze klanten. Dit gaat van het resetten van een wachtwoord tot een server die eruit geklapt is. Het is mijn taak om zo goed mogelijk te noteren wat het probleem is. Ik kijk eerst of ik het zelf kan oplossen, anders zet ik het door naar ons tweedelijnssupport. De telefoon beantwoorden is het leukst! Ik hou van het klantcontact en help graag mensen. Als je de opluchting hoort wanneer een probleem is verholpen…het is echt dankbaar werk. Behalve dat we hard werken in ons team maken we trouwens ook veel lol. We kunnen echt lachen samen. Het zijn een hoop lolbroeken bij elkaar!