ICT-servicedesk

De ICT-servicedesk maakt vaak geen deel uit van de kernactiviteiten van een organisatie en genereert geen opbrengsten. Kleine organisaties hebben meestal zelfs geen servicedesk voor IT-zaken. Gerelateerde werkzaamheden worden dan vaak op het bord gelegd van iemand die een beetje verstand van computers heeft, of verdeeld onder diverse personen in de organisatie. Maar heb je er al eens aan gedacht om de servicedesk voor je IT uit te besteden?

Organisaties willen zich vooral concentreren op kernactiviteiten. Een IT-servicedesk uitbesteden ligt dan voor de hand. Dit kan op verschillende manieren. Zo kan er gekwalificeerd personeel bij jouw organisatie gedetacheerd worden. Het is ook mogelijk een IT-helpdesk op afstand te gebruiken. Het grote voordeel van het uitbesteden is dat er snel ingespeeld kan worden op veranderingen en dat periodiek een vast bedrag wordt betaald. Kosten van bijvoorbeeld cursussen en opleiding van het ICT-personeel komen niet voor jouw rekening.

Een goed functionerende ICT-servicedesk kan je organisatie niet alleen veel kosten, maar ook een hoop ergernis besparen. Hoeveel tijd gaat er bijvoorbeeld verloren wanneer verkooppersoneel problemen met een printer moet oplossen of als gevolg van storingen van de internetverbinding? Het gekwalificeerd personeel van een IT-helpdesk verhelpt problemen snel en professioneel, zodat iedereen binnen de organisatie zich op de eigen taken kan focussen.

ICT-servicedesk

De aanpak van onze ServiceDesk

Onze gekwalificeerde servicedeskmedewerkers staan klaar jouw organisatie!

Grote expertise

Toegang tot een professioneel multidisciplinair team van ICT-experts.

Zorgen uit handen

Geen zorgen over de bezetting en kwaliteit van de IT-servicedesk.

Kostenbesparend

Voorspelbare kosten én kostenbesparing door volledig geïntegreerde servicedesk op maat.