Startpagina bedrijfsportaal Acknowledge

Bedrijfsportaal

Een bedrijfsportaal vormt het hart van de moderne werkplek en is ontworpen om interne communicatie en samenwerking te optimaliseren. Check het laatste organisatienieuws, zoek gemakkelijk naar info over je collega’s en open de belangrijkste applicaties met één klik. Het centrale platform stelt medewerkers bovendien in staat efficiënt informatie uit te wisselen, documenten te beheren en toegang te krijgen tot essentiële bedrijfsbronnen.

Acknowledge biedt een bedrijfsportaal op basis van Microsoft SharePoint. Medewerkers werken dankzij het portaal altijd en overal samen, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Benieuwd naar de mogelijkheden van het bedrijfsportaal van Acknowledge? Onze consultants laten je graag alle mogelijkheden zien in een vrijblijvende demo.


De voordelen van ons bedrijfsportaal

Het SharePoint-portaal brengt informatie, documentatie en mensen samen in één overzichtelijk platform.

Eenvoud

Gebruiksvriendelijke en intuïtieve interface maakt snelle navigatie mogelijk.

Schaalbaarheid

Voeg eenvoudig opslagcapaciteit en gebruikers toe zonder grote investeringen.

Connectiviteit

Volledige compatibiliteit met Microsoft-componenten en externe tools.

Veiligheid

Toegangscontroles, documenten labelen en proactieve beveiligingsmaatregelen.

Uniformiteit

Consistentie in bedrijfsprocessen, sjablonen en workflows van de teams.

Structuur

Versiebeheer en krachtige zoekfunctionaliteiten besparen tijd en verminderen fouten.

Van fileserver naar SharePoint

In het moderne werkveld staan flexibiliteit en veiligheid voorop. Een datamigratie van de traditionele fileserver naar een cloudomgeving is hierbij onmisbaar. SharePoint vormt een logische keuze. Dankzij de combinatie van bedrijfsdata met een bedrijfsportaal vinden medewerkers van je organisatie belangrijke bestanden en informatie terug in één centrale digitale werkomgeving.

.

Digitale startpunt van de werkdag

Startpagina

Blijf op de hoogte van het laatste organisatienieuws en open met één klik de belangrijkste werkapplicaties via gepersonaliseerde tegels. De startpagina toont ook een persoonlijk overzicht van recente mails, komende afspraken en aflopende taken van de ingelogde medewerker.

Nieuws

Via de centrale nieuwspagina deel je nieuwsartikelen in verschillende categorieën. Belangrijke nieuwsartikelen worden bovenaan uitgelicht. Door likes te geven en reacties te plaatsen laten medewerkers hun betrokkenheid zien en wordt het bedrijfsportaal het sociale hart van je organisatie.

Personeelsgids

De personeelsgids geeft een overzicht van alle medewerkers binnen de organisatie, inclusief hun profielfoto, contactgegevens, afdeling, functie en expertise. Je kunt de informatie zelfs aanvullen met extra velden, zoals hobby’s, opleidingen en LinkedIn-gegevens.

Documentmanagementsysteem (DMS)

Documentmanagementsysteem

Het bedrijfsportaal biedt een centrale locatie voor het structureren en delen van beheerde documenten: het documentmanagementsysteem (DMS). Op basis van filters op brondata van de bestanden (metadata) vind je gemakkelijk het juiste document. Het DMS bevat een centraal dashboard en een of meerdere beheersites die door een beheerder zijn ingericht en geconfigureerd met verschillende basisonderdelen, zoals bibliotheken, de overzichtspagina, zoekfunctie, metagegevens, archivering en een workflow voor reviewen en beoordelen.

ICT-adoptie

ICT-adoptie

Digitale ontwikkelingen hebben een grote impact op de manier waarop je medewerkers functioneren. Werknemers die op een goede manier met de nieuwe manier van werken omgaan zijn productiever en hebben meer plezier in hun werk. Met onze aanpak voor ICT-adoptie motiveren we mensen om het bedrijfsportaal optimaal te omarmen. We zetten hiervoor een combinatie in van passende communicatie- en adoptiemiddelen, zoals handleidingen, instructievideo’s en trainingen. Onze aanpak passen we aan op de wensen, behoeften én het digivaardigheidsniveau van jouw organisatie.

Lees meer