Dankzij de inzet van de juiste technologie is jouw organisatie flexibeler en speel je nóg beter in op zorgbehoeften. Processen automatiseren, er komen nieuwe vormen van samenwerken en het werk kan altijd en overal worden uitgevoerd. Handige toepassingen, zoals Microsoft Teams, OneDrive en SharePoint, ondersteunen de zorg. Zo benut jouw organisatie alle kansen die de digitale transformatie met zich meebrengt!

 

SharePoint

Portaal voor het nieuws, de informatie en de beheerde documenten van jouw organisatie.

Teams

Samenwerken dankzij functionaliteiten als videobellen, chatten en documenten delen.

OneDrive

Persoonlijke documenten zijn altijd en overal toegankelijk en gemakkelijk te delen met collega’s.

 

Bellen en chatten voor direct contact

Heb je een vraag over een behandeling bij de cliënt? Stuur direct een chatberichtje naar een collega. Of start een videogesprek om iemand uitgebreider te spreken. En je gebruikt chatten en videobellen gemakkelijk via je laptop, tablet of telefoon. Zo kom je snel in contact met collega’s: bij de cliënt, op de werkvloer én thuis.

Samenwerken in bestanden

Zet documenten in een van de kanalen en alle collega’s in je team hebben direct toegang. Ze kunnen het bestand bekijken én meteen wijzigingen aanbrengen, zelfs met meerdere collega’s tegelijk. Je hebt zo overal toegang tot de meest recente versie van bijvoorbeeld patiëntverslagen of notulen van een vergadering. Zorginformatie is dus altijd direct bereikbaar!

 

Altijd en overal bereikbaar

Ook voor mobiele zorgmedewerkers is de digitale werkplek onbeperkt toegankelijk. Via een tablet of mobiele telefoon raadpleeg je eenvoudig de planning van de dag, kom je in contact met collega’s of managers en werk je eenvoudig een zorgprotocol bij. Zo lever je altijd de beste zorg voor jouw cliënten.