Support-medewerker

Tijdens een grote interne verandering of technisch project heeft je organisatie mogelijk behoefte aan wat extra ondersteuning voor het oppakken van vragen van medewerkers. Een goed gekwalificeerde support-medewerker gaat voor je aan de slag om ICT-problemen op te sporen en te verhelpen. Zo zijn je medewerkers snel verder geholpen!

Een support-medewerker (ook wel support engineer genoemd) vormt het eerste aanspreekpunt bij de technische vraagstukken en storingen waar de medewerkers in jouw organisatie tegenaan lopen. Ze streven er altijd naar deze zo goed mogelijk te verhelpen. Kleine vragen lossen ze vaak direct voor je op. Ligt er iets buiten hun kennisgebied? Dan betrekken ze er een IT- of beheerafdeling bij om er samen uit te komen.

Het is mogelijk om één support engineer in te huren, of gebruik te maken van de servicedeskmogelijkheden van Acknowledge. Al onze support-medewerkers hebben goede communicatievaardigheden en stellen de eindgebruiker centraal in het vinden van oplossingen. Zo bespaar je als organisatie een hoop tijd, geld én frustratie en werken medewerkers efficiënter bij IT-veranderingen.

Support-medewerker
Getraind en gecertificeerd

Voorzien van de juiste diploma’s en certificaten voor veel voorkomende technologieën.

Goede communicatievaardigheden

Door empathie en begrijpend luisteren worden de juiste prioriteiten gesteld.

Kennis van ICT

Ervaring met veelgebruikte technieken in de markt, zoals Microsoft-producten, Citrix en SafeNet.


Wij denken met je mee!

Acknowledge bestaat uit een grote groep enthousiaste en ondernemende professionals. Waar organisaties, informatie, processen en mensen samenkomen voelen wij ons het meeste thuis! Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen?

Neem contact op