De prestatie van de ICT-omgeving is essentieel voor de productiviteit van jouw organisatie. Het is dus belangrijk om je ICT-dienstverlening goed in te richten. Service.Direct is de service-software van Acknowledge die ICT-beheer naar een hoger niveau tilt. Ook voor andere dienstverlening is deze service software uitstekend geschikt.
Service.Direct is een flexibel en robuust Service Managementsysteem van Nederlandse bodem. Het richt zich voornamelijk op het ICT-domein, maar heeft zich in de loop van de jaren ontwikkeld tot een applicatie die breder inzetbaar is. Kleinere organisaties gebruiken onze service-software voor het ondersteunen van de dienstverlening richting hun klanten. Een mooi voorbeeld is een klant die systemen voor autoverkeershandhaving exploiteert. Bij grotere organisaties is Service.Direct een interessant product voor de externe dienstverlening, maar ook voor de interne dienstverlening, zoals ICT, HR en financiële administratie.
Is Service.Direct ook geschikt voor jouw organisatie?
Service.Direct is er voor alle dienstverlenende organisaties. Dit kunnen kleine bedrijven zijn waarbij Service.Direct ondersteuning biedt in de dienstverlening aan klanten. Ook zetten we deze SaaS-applicatie in bij grotere organisaties. Daar is Service.Direct een passende oplossing voor de interne dienstverlening, zoals de ICT, HR en financiële administratie.
Service Managementsysteem
Service.Direct is een flexibele Software as a Service-oplossing (SaaS) voor alle soorten servicemanagement. Een goed Service Managementsysteem verlaagt de hoeveelheid ondersteuning die nodig is, doordat organisaties gebruikmaken van zelfbedieningsopties. Service-software biedt zo een snellere oplossing, terwijl er minder, of zelfs geen, ICT-personeel hoeft worden ingezet. Service.Direct kan snel en eenvoudig worden ingevoerd, zonder grote investeringen in hard- en software. De service-software is bovendien eenvoudig te koppelen aan andere bedrijfssystemen. Service Managementsystemen werken zelden geïsoleerd en wisselen vaak informatie uit met andere informatiesystemen van gelinkte bedrijfsprocessen. Omdat organisaties en hun diensten nou eenmaal verschillend zijn biedt de systeeminrichting van Service.Direct voldoende flexibiliteit.
Roger ArnoldussenApplicatiespecialist
De kracht van Service.Direct
Service.Direct is sterke service-software die inzetbaar is voor verschillende doeleinden, zoals ICT, informatiemanagement (functioneel beheer), facilitair beheer, contractbeheer en een loketfunctie voor interne bedrijfsvoering (HR, financiële administratie). Het heeft de volgende voordelen:
Gunstige prijs-kwaliteitverhouding
Open systeem met integratiemogelijkheden
Configureerbare database met middelen en gebruikers (CMDB)
Configureerbare werkstromen met bijbehorende notificaties, formulieren en medewerkersportaal
Beheer van verzoeken, incidenten, wijzigingen en problemen op basis van SLA’s
Automatische bewaking van servicelevels en escalatie bij (dreigende) overschrijding
Automatische verwerking van inkomende e-mail met standaardantwoorden
Werkt goed samen met de gangbare methode voor servicemanagement, zoals ITIL en USM
Service Level-rapportages en (interne) performance-rapportages
Gebruikersauthenticatie met Single Sign On
De kosten van Service.Direct
Ben je benieuwd naar de kosten voor Acknowledge Service.Direct? Vraag ons prijsoverzicht op. Het is ook mogelijk om een vrijblijvende offerte op te vragen voor Service.Direct.
Vraag een offerte op voor Service.Direct en ontdek de voordelen!
Om jouw bezoek aan onze website zo goed en persoonlijk mogelijk te laten verlopen maken wij gebruik van cookies. Wij en derden volgen hiermee jouw gedrag op onze site. Zo sluit onze website zo goed mogelijk aan bij jouw voorkeuren. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je onze cookies accepteert. Wil je meer weten?