Device as a Service

Een van de meest tijdrovende taken voor ICT-afdelingen is het beheren van hardware, zoals laptops, tablets, beeldschermen en docking stations. Want met de aanschaf van de apparatuur ben je er vaak niet. Er gaat veel tijd zitten in de reparatie of vervanging van slecht functionerende hardware, het up-to-date houden van de software en het beheer. Wat als je al deze taken kon uitbesteden voor één vast bedrag per maand? Device as a Service biedt de oplossing!

Device as a Service (DaaS) is een dienst waarbij je alle rompslomp voor de zakelijke hardware uitbesteedt aan een ICT-partner. Acknowledge zorgt voor de aanschaf, afschrijving én het veilig wipen van alle apparatuur. Je bespaart tijd door onze swapservice, waarbij we garanderen dat je medewerkers binnen één dag een nieuw gelijkwaardig apparaat ontvangen. En alle apparaten worden elke drie jaar vervangen. We nemen de restwaarde mee in de korting voor de aanschaf van nieuwe hardware. Dit zorgt voor voordelige én voorspelbare maandelijkse kosten.

Wij bieden als ICT-leverancier een volledige dienstverlening voor de reparatie, het onderhoud en het vervangen van ICT-hardware voor één vast bedrag per maand. Hierdoor heeft de ICT-afdeling van jouw organisatie geen zorgen meer over de apparatuur en blijft er meer tijd voor andere werkzaamheden. Een boost voor de continuïteit van je organisatie!

Device as a Service

Onze partners


HP Inc
Lenovo

De voordelen van Device as a Service

Tijdens de hele levenscyclus van een apparaat zorgt Acknowledge dankzij DaaS voor het onderhoud, de reparaties en vervanging.

Besparing op de kosten

Eén maandelijks bedrag voor onderhoud, beheer en vervanging.

Flexibel en schaalbaar

DaaS biedt de flexibiliteit om hardware op te schalen aan de organisatiebehoeften.

Veilige en gecertificeerde wipe

Organisatiegegevens worden direct veilig overgezet naar het nieuwe apparaat.

Robin van der Kuijl

Eén aanspreekpunt, geen gedoe

Acknowledge is als DaaS-leverancier hét aanspreekpunt voor alles rondom het onderhoud van jouw apparaten. Je hoeft dus niet meer met meerdere leveranciers te schakelen. Hierdoor ben je snel geholpen bij problemen en verhoog je de efficiëntie binnen jouw ICT-afdeling en organisatie. Dankzij monitoring op afstand zijn we altijd op de hoogte van de huidige status van je apparatuur. We voeren proactief onderhoud en incidentmanagent uit. En jouw organisatie bepaalt zelf de afschrijftermijn voor de hardware. Is deze verstreken? Dan zetten we de data van je oude device over en leveren nieuwe devices startklaar af. De oude devices halen we helemaal voor je leeg (wipen).


Veelgestelde vragen over DaaS

Dankzij Device as a Service kun je als IT-afdeling het onderhoud, de reparaties en de vervanging van je apparaten uitbesteden. Bekijk alle veelgestelde vragen

Device as a Service (DaaS) is vergelijkbaar met een abonnement. In plaats van vooraf te investeren in de aanschaf van apparaten, betaal je een vast bedrag per werkplek per maand. Je betaalt alleen voor wat je daadwerkelijk gebruikt. DaaS biedt niet alleen hardware-oplossingen, maar ook verschillende aanvullende diensten.

Naast de kosten voor hardware omvat het maandelijkse bedrag dat je betaalt ook IT-lifecycle-diensten. Op deze manier kunnen wij jouw IT-afdeling ontlasten, zodat zij meer tijd hebben voor de kernactiviteiten van jouw organisatie. Lees meer over onze diensten

Wij ondersteunen jouw IT-servicedesk door middel van desk-to-desk-support. We behandelen en lossen alle hardware-gerelateerde servicetickets op. Hierdoor wordt een groot deel van de werkdruk van servicemedewerkers weggenomen. We hebben geen direct contact met jouw medewerkers, maar vervullen een ondersteunende rol.

Met Device as a Service (DaaS) bied je jouw medewerkers de nieuwste en snelste apparaten. Door te werken met recente modellen en nieuwe apparatuur is de kans op downtime kleiner. Jouw medewerkers krijgen het apparaat dat het beste bij hun werk past, waardoor ze zonder frustraties kunnen werken. Doordat we persona-specifieke pakketten bieden sluiten onze DaaS-pakketten precies aan bij de behoeften en wensen van jouw medewerkers. Elk apparaat wordt proactief gemonitord, waardoor incidenten voorspelbaar zijn. Treedt er toch een incident op, dan kan jouw medewerker snel worden geholpen via onze desk-to-desk-support. In geval van een defect wordt binnen één werkdag een nieuw apparaat geleverd via onze swap-service.

Voor DaaS Mobile werken we met de nieuwste modellen. Medewerkers hebben verschillende eisen en behoeften op het gebied van mobiele apparaten. Daarom bieden we gestandaardiseerde modellen aan met verschillende bundels die zijn afgestemd op persoonlijke kenmerken en functiegroepen. Op deze manier wordt de keuzevrijheid voor de eindgebruiker vergroot. Binnen een bundel kunnen medewerkers kiezen uit verschillende apparaten en accessoires. Elke bundel is standaard voorzien van diensten zoals thuisbezorging en zero touch deployment, evenals IT-lifecycle-diensten zoals inlife, reverse, support en end-of-life.