Bedrijfsportaal

Een bedrijfsportaal vormt het hart van de moderne werkplek en is ontworpen om interne communicatie en samenwerking te optimaliseren. Check het laatste organisatienieuws, zoek gemakkelijk naar info over je collega’s en open de belangrijkste applicaties met één klik. Het centrale platform stelt medewerkers bovendien in staat efficiënt informatie uit te wisselen, documenten te beheren en toegang te krijgen tot essentiële bedrijfsbronnen.

Acknowledge biedt een bedrijfsportaal op basis van Microsoft SharePoint. Medewerkers werken dankzij het portaal altijd en overal samen, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. SharePoint biedt veilige toegang tot documenten en informatie door middel van toegangscontroles, labelen en proactieve beveiligingsmaatregelen. Dankzij de krachtige zoekfunctionaliteiten en het versiebeheer besparen medewerkers een hoop tijd. Het portaal zorgt daarnaast voor consistentie in bedrijfsprocessen, sjablonen en workflows, waardoor uniformiteit in de werkwijze van verschillende teams wordt verbeterd.

Benieuwd naar de mogelijkheden van het bedrijfsportaal van Acknowledge? Onze consultants laten je graag alle mogelijkheden zien in een vrijblijvende demo.

Bedrijfsportaal

Onze partners


Microsoft

De voordelen van ons bedrijfsportaal

Het SharePoint-portaal brengt informatie, documentatie en mensen samen in één overzichtelijk platform.

Eenvoud

Gebruiksvriendelijke en intuïtieve interface maakt snelle navigatie mogelijk.

Schaalbaarheid

Voeg eenvoudig opslagcapaciteit en gebruikers toe zonder grote investeringen.

Connectiviteit

Volledige compatibiliteit met Microsoft-componenten en externe tools.

Digitaal werken

Startpagina

De homepage van het bedrijfsportaal vormt het digitale startpunt van de werkdag. Vanuit hier deelt de organisatie het laatste nieuws en gaan medewerkers via de gepersonaliseerde tegels direct naar hun belangrijkste werkapplicaties met één klik. Het dashboard op de startpagina toont ook aankomende verjaardagen van medewerkers, geplande evenementen en een persoonlijk overzicht van recente mails, komende afspraken en aflopende taken van de ingelogde medewerker.

Nieuws

De nieuwscomponent biedt medewerkers de mogelijkheid eenvoudig nieuwsartikelen te schrijven, categoriseren en delen binnen de organisatie. Via de centrale nieuwspagina kunnen alle medewerkers eenvoudig het gepubliceerde nieuws terugvinden en filteren op verschillende categorieën. Uitgelichte nieuwsartikelen worden prominent weergegeven, zodat ze opvallen en gemakkelijk te vinden zijn. Door likes te geven en reacties te plaatsen laten medewerkers hun betrokkenheid zien en wordt het bedrijfsportaal het sociale hart van je organisatie.

Personeelsgids

De personeelsgids geeft een overzicht van alle personen binnen de organisatie, inclusief hun contactgegevens, functie en expertise. En dankzij de profielfoto’s heb je gelijk een gezicht bij de naam! Hiermee vinden medewerkers snel collega’s terug op basis van hun functie, afdeling of een bepaald onderwerpen en nemen ze gemakkelijk contact op. Je kunt de informatie zelfs aanvullen met extra velden, zoals hobby’s, opleidingen en LinkedIn-gegevens.