Vaste telefonie

Vaste telefonie blijft een cruciaal onderdeel van de communicatiestrategie voor veel bedrijven, ondanks de opkomst van mobiele en online communicatietools. Vaste telefonie biedt geavanceerde functionaliteiten die essentieel zijn voor zakelijke omgevingen, zoals belgroepen, keuzemenu’s, doorverbinden en voicemail. Deze functies verbeteren niet alleen de efficiëntie van communicatie, maar zorgen er ook voor dat klanten sneller en beter geholpen kunnen worden.

De stabiliteit die vaste telefonie voor zakelijk gebruik biedt is essentieel voor bedrijven die afhankelijk zijn van constante en betrouwbare communicatie, zoals klantenservicecentra en technische ondersteuning. Daarnaast worden bedrijven die vaste telefoonnummers gebruiken vaak gezien als betrouwbaarder. Vaste telefonie biedt bovendien in veel gevallen gunstigere tarieven voor langeafstandsgesprekken, wat kan leiden tot aanzienlijke besparingen op de lange termijn.

Dankzij onze jarenlange ervaring met telefonie als vast onderdeel van onze ICT-propositie hebben we veel kennis en ervaring van de inrichting, het beheer en de functionele vragen rondom telefonie. We bekijken de functionele vraagstukken van jouw organisatie en ontdekken welke zakelijke telefonieoplossing hier het beste bij aansluit. Deze integreren we met andere communicatiesystemen, zoals VoIP en Unified Communications. Zo profiteert je organisatie van traditionele betrouwbaarheid én moderne flexibiliteit.

Vaste telefonie

Onze partners


Avaya
Microsoft
Cisco

Onze aanpak voor zakelijke telefonie

Acknowledge biedt vaste telefonie in drie verschillende vormen, passend bij de behoeften van elke organisatie.

Telefooncentrale met Avaya IP Office

Avaya levert met hun IP Office een heel gebruiksvriendelijke online communicatieoplossing. Het grote voordeel is dat Avaya haar eigen producten ontwikkelt. Zo kun je niet alleen gebruikmaken van Avaya-telefoons, maar bieden ze met hun aanvullende hard- en software een groot scala aan functionaliteiten, zoals callcenterfunctionaliteiten, Voicemail Pro en integraties met je eigen CRM-pakket of Microsoft Teams.

In tegenstelling tot veel andere telefonieplatformen werkt de telefooncentrale van Avaya in de private cloud. Alleen jouw organisatie maakt gebruik van de servers en andere infrastructuur in deze omgeving. Dit maakt Avaya IP Office dé uitgebreide, betrouwbare en onmisbare telefonieoplossing voor grote organisaties.

Cloudtelefonie via My-Connect

My-Connect biedt zakelijke telefonie via de cloud. De telefooncentrale van je organisatie overal beschikbaar – op kantoor, onderweg op thuis. Het werkt met vaste toestellen, handsets en mobiele telefoons. Je maakt gebruik van alle functionaliteiten van de meest geavanceerde centrales zonder de fysieke inrichting. Gesprekken worden in de cloud opgeslagen, wat een lokale infrastructuur overbodig maakt. Hierdoor is My-Connect gemakkelijk te beheren en monitoren. Het integreert bovendien gemakkelijk met ERP-systemen en Microsoft-applicaties. Cloudtelefonie via My-Connect is flexibel, schaalbaar en intelligent.

Vaste telefonie via Microsoft Teams

Microsoft biedt volop mogelijkheden om te (video)bellen met collega’s en externen met een Teams-account. Door het systeem te koppelen aan je telefooncentrale kunnen medewerkers eenvoudig en voordelig bellen naar vaste en mobiele nummers. Gesprekken worden via een VoIP-platform gevoerd, wat aanzienlijk goedkoper is dan traditionele telefoonlijnen. Door Microsoft Teams te combineren met hosted telefonie behoud je alle functionaliteiten van een telefooncentrale, zoals automatisch doorschakelen en nummerherkenning. Maakt je organisatie al gebruik van Teams? Dan is de overstap helemaal eenvoudig! De app integreert naadloos met al je Office-programma’s.