Ondersteuningsinformatie

Wij ondersteunen je bij het gebruik van onze software graag met de juiste informatie. Je vindt hier alles over het gebruik van jouw account.

Om veilig toegang te krijgen tot applicaties van Acknowledge log je in via het inlogsysteem van Microsoft.

Nieuwe gebruikers

Zie je het inlogscherm voor het eerst? Dan begeleiden we jou door twee stappen om jouw account te activeren. Begin door jouw wachtwoord voor de applicatie Service.Direct in te voeren.

Lukt dat niet, ben je het wachtwoord vergeten of heb je geen wachtwoord van Service.Direct? Klik dan op ‘Wachtwoord vergeten?’. Je ontvangt vervolgens een mail op het e-mailadres dat bij ons bekend is. Volg de instructies in de mail om je wachtwoord opnieuw in te stellen.

Geregistreerde gebruikers

Heb je al vaker ingelogd? Voer dan je wachtwoord in om verder te gaan. Weet je jouw wachtwoord niet (meer)? Klik dan op ‘Wachtwoord vergeten?’. Je ontvangt dan een mail om je wachtwoord opnieuw in te stellen.

We willen zeker weten dat jij de eigenaar bent van het e-mailadres dat je hebt opgegeven. Daarom sturen we een e-mail met een verificatiecode naar dit mailadres. Gebruik deze code om jouw e-mailadres te bevestigen. De code is slechts een paar minuten geldig. Wacht dus niet te lang met invoeren.

Wil je zeker weten dat je de juiste mail hebt ontvangen? Onze mail is te herkennen aan de volgende kenmerken:

– De e-mail heeft als afzender msonlineservicesteam@microsoftonline.com
– De e-mail bevat het logo van Acknowledge
– De code bestaat uit 6 cijfers

Het kan soms een paar minuten duren voordat de e-mail aankomt. Controleer het e-mailadres dat je hebt opgegeven op typfouten en kijk in je spamfolder.

Om veilig in te loggen in ons systeem heb je een authenticator-app nodig. Deze applicatie installeer je op jouw smartphone. Lees meer…

Regelmatig moet je een eenmalige wachtwoordcode invoeren om veilig in te loggen. Deze code vind je in de authenticator-app van je smartphone. Deze kun je zelf installeren en activeren. Lees meer…

  1. Voer eerst je huidige (oude) wachtwoord in
  2. Vul daarna je nieuwe wachtwoord
  3. Om typfouten te voorkomen voer je ter controle nogmaals je nieuwe wachtwoord in
  4. Klik op ‘Verzenden’

Je wachtwoord is nu gewijzigd. De volgende keer log je met dit nieuwe wachtwoord in.

Wachtwoordeisen

Het wachtwoord moet voldoen aan de volgende eisen:
– Lengte van 8 tot 16 tekens
– Gebruik minimaal 3 verschillende soorten tekens, waarbij je kunt kiezen uit kleine letters, hoofdletters, cijfers en een van de volgende leestekens: @ # $ % ^ & * – _ + = [ ] { } | \ : ‘ , ? / ` ~ ” ( ) ;

Soms is het nodig om de authenticatorapp opnieuw in te stellen voor jouw account, bijvoorbeeld wanneer je een nieuwe smartphone krijgt. Reset de authenticator-app om geldige codes te genereren op jouw (nieuwe) device. Lees meer…

Het is mogelijk om voor het Service.Direct-portaal van jouw organisatie single sign-on aan te vragen (federation). Hierdoor hoeven je medewerkers maar één keer in te loggen. Lees meer…