De diensten voor Device as a Service

Dankzij Device as a Service (DaaS) kun je als IT-afdeling het onderhoud, de reparaties en de vervanging van je apparaten uitbesteden. Op deze manier kunnen wij jouw IT-afdeling ontlasten, zodat zij meer tijd hebben voor de kernactiviteiten van jouw organisatie. Je betaalt maandelijks voor de hardware en aanvullende diensten. Hieronder vind je een overzicht van de diensten voor Device as a Service die je kunt verwachten bij onze DaaS-oplossing.

Lees meer over:

Dead on Arrival (DOA) voorkomen

Voordat we de DaaS Compute-hardware verzenden voeren onze getrainde technici tot 56 systematische controles uit met geavanceerde technologie om ervoor te zorgen dat het apparaat bij ontvangst volledig functioneel is. Een diagnostisch rapport wordt gegenereerd om dit te ondersteunen.

Opgeladen batterij

De DaaS Compute-hardware wordt volledig opgeladen en uitgeschakeld voordat hij naar de eindgebruiker wordt verzonden.

Windows Autopilot voor white glove deployment

Applicaties en instellingen die deel uitmaken van het MDM-profiel van de organisatie worden op het apparaat geïnstalleerd, waardoor het apparaat direct klaar is voor productief gebruik met minimale gebruikersinteractie. Azure AD en MDM-tooling zoals Intune zijn hiervoor vereist.

Duurzame bundeling

Voordat we de hardware verzenden worden alle producten uit de originele verpakking gehaald en gebundeld in een milieuvriendelijke herbruikbare doos die bescherming biedt tijdens het transport. We zorgen ook voor een milieuvriendelijke verwijdering van alle verpakkingen.

Taggen en verzenden

Het apparaat wordt voorzien van een asset-tag en verzonden naar individuele eindgebruikerslocaties of bulkzendingen naar bedrijfslocaties, afhankelijk van jouw voorkeur.

Geavanceerde swap

Binnen één werkdag ruilen we een defect apparaat om voor een vervangend apparaat. Voorwaarden zijn van toepassing.

Ondersteuning

Proactieve monitoring van DaaS Compute-hardware met HP TechPulse om veelvoorkomende problemen te identificeren en te voorkomen. Ondersteund door een supportdesk voor het beheer van alle geregistreerde incidenten.

Assetmanagement

Acknowledge beheert de volledige levenscyclus van het apparaat om ervoor te zorgen dat het in elke fase wordt geregistreerd in een database, wordt toegewezen aan een eindgebruiker en onder het juiste beleid valt. Acknowledge verzorgt het beheer van de initiële registratie, updates gedurende de levensduur en de verwijdering van de EOL-registratie.

Break/fix-dienst

We zorgen voor de reparatie van een defect apparaat en sturen het terug naar de eindgebruiker na succesvolle reparatie.

Datawiping

Alle gegevens op een apparaat worden systematisch verwijderd met een door Acknowledge goedgekeurd proces en bijbehorende tooling.