Servicedesk medewerker

  • Locatie: Waalre
  • Afdeling: ICT Solutions
  • Uren: 40
  • Duur van Dienstverband: Bepaalde tijd met mogelijkheid tot verlenging
  • Niveau: MBO

Staat het verlenen van de beste service en dienstverlening ook zo hoog bij jou in het vaandel? Ben je graag onderdeel van een informeel, hecht en gezellig team? Zet jij dat stapje extra om jouw klanten optimaal te helpen?
Dan ben jij misschien onze nieuwe collega!

Wat je tegen je vrienden zegt

“Mijn werk kun je vergelijken met een aanvaller in het voetbal. Ik werk snel, dynamisch en ben communicatief sterk. Door snel en efficiënt support te bieden aan mijn klanten, bied ik ze een optimale service en zorg ik dat alle partijen hierover tevreden zijn. "

Wat je echt doet

  • Ontvangen, registreren en toewijzen van binnenkomende servicedesk verzoeken.
  • Oplossen van gedefinieerde 1e lijns incidenten, service requests en changes.
  • Inventariseren en vastleggen van activiteiten en informatie rondom de call.
  • Bewaken van de voortgang en doorlooptijd van meldingen om opvolging te garanderen binnen de gemaakte afspraken met de klant.
  • Communiceren met (interne) klanten, 3e partijen, leveranciers, oplosgroepen en servicemanagers. 

Zo kan jouw dag eruit zien

Met een mok thee of vers kopje koffie in de hand neem je plaats achter je PC. Meteen gaat de telefoon. Het is een klant die niet kan inloggen. Via sdhulp.nl leid je de klant door het hele proces. Jouw kennis in combinatie met het proces zorgt ervoor dat de verstoring binnen no time is opgelost. Nadat je het gesprek hebt afgerond, noteer je in Priox hoe het is verlopen. Zo weten jouw collega’s de volgende keer meteen hoe ze het aan kunnen pakken en helpen ze klanten nog sneller!

Opleidingen en certificeringen

  • Je hebt een afgeronde MBO opleiding ICT (of vergelijkbaar) niveau 3 of 4.
  • ITIL Foundation is zeer wenselijk om je functie nóg beter te kunnen uitvoeren.

Benodigde ervaring

  • Je hebt enige ervaring in een servicegerichte (ICT) omgeving.
  • Schoolverlaters zijn ook van harte welkom om te solliciteren. 

Karakterprofiel

  • Je bent een echte doener en je schakelt snel.
  • Je stelt onze klanten centraal in het vinden van oplossingen.
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en legt gemakkelijk contact met anderen.
  • Je stelt zelf de juiste prioriteiten.
  • Je werkt proactief en je komt je afspraken na.
  • Je deelt je kennis en vaardigheden graag met collega’s om samen te groeien.
  • Je functioneert het beste in een informele werkomgeving.
  • Je bent positief, gemotiveerd en enthousiast.

Dit krijg je ervoor terug

  • Een baan bij een snelgroeiende organisatie middenin de Brainportregio.
  • Volop ontwikkelmogelijkheden! Via onze eigen Ackademy bieden we je diverse cursussen en opleidingen om jezelf verder te ontwikkelen.
  • Een aantrekkelijke studiekostenregeling zodat jij de nodige certificaten en opleidingen kunt volgen.
  • Een marktconform salaris, 26 vakantiedagen en een uitstekende pensioenregeling.
  • Een kantoor met ongekend goede werksfeer. We organiseren regelmatig LAN-party’s, gezellige teamuitjes, personeelsfeesten en borrels.
     

 

Is dit dé vacature voor jou?

Als jij de geschikte kandidaat bent voor deze vacature, dan ontvangen we heel graag jouw cv en motivatiebrief. Stuur ze dus snel naar ons toe! Heb je een vraag over ons sollicitatieproces? Neem dan even contact op met onze recruiter Sharon via 06 3408 7462 of sharonwolf@acknowledge.nl. Vragen van W&S-bureaus nemen we niet in behandeling.

Solliciteer nu!