Servicedesk medewerker (24-40 uur per week)

  • Locatie: Waalre
  • Afdeling: ICT Solutions
  • Uren: 40
  • Duur van Dienstverband: Bepaalde tijd met mogelijkheid tot verlenging
  • Niveau: MBO

Staat het verlenen van de beste service en dienstverlening ook zo hoog bij jou in het vaandel? Ben je graag onderdeel van een informeel, hecht en gezellig team? Zet jij dat stapje extra om jouw klanten optimaal te helpen?
Dan ben jij misschien onze nieuwe collega!

Wat je tegen je vrienden zegt

"Ik ben het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Alle technische vraagstukken en issues komen in eerste instantie bij mij binnen en ik streef ernaar dit zo goed en snel mogelijk op te lossen. Lastige vraagstukken geef ik door aan mijn collega's van Systeembeheer. Klanttevredenheid en klantrelatie is waar ik dagelijks naar streef."

Wat je echt doet

  • Ontvangen, registreren en toewijzen van binnenkomende servicedesk verzoeken.
  • Oplossen van gedefinieerde 1e lijns incidenten, service requests en changes.
  • Relatiebeheer met onze klanten.
  • Inventariseren en vastleggen van activiteiten en informatie rondom de call.
  • Bewaken van de voortgang en doorlooptijd van meldingen om opvolging te garanderen binnen de gemaakte afspraken met de klant.
  • Communiceren met (interne) klanten, 3e partijen, leveranciers, oplosgroepen en servicemanagers.

Zo kan jouw dag eruit zien

Met een mok thee of vers kopje koffie in de hand neem je plaats achter je PC. Meteen gaat de telefoon. Het is een klant die niet kan inloggen. Via sdhulp.nl leid je de klant door het hele proces. Jouw kennis in combinatie met het proces zorgt ervoor dat de verstoring binnen no time is opgelost. Nadat je het gesprek hebt afgerond, noteer je in Priox hoe het is verlopen. Zo weten jouw collega’s de volgende keer meteen hoe ze het aan kunnen pakken en helpen ze klanten nog sneller!

Opleidingen en certificeringen

  • Je hebt bij voorkeur een afgeronde MBO opleiding ICT (of vergelijkbaar) niveau 3 of 4, maar we staan ook open voor (nog) niet afgestudeerden.
  • ITIL Foundation is zeer wenselijk om je functie nóg beter te kunnen uitvoeren.

Benodigde ervaring

  • Je hebt bij voorkeur enige ervaring in een servicegerichte (ICT) omgeving.
  • Affiniteit met ICT.

Karakterprofiel

  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en legt gemakkelijk contact.
  • Je bent een echte doener en je schakelt snel.
  • Je stelt onze klanten centraal in het vinden van oplossingen.
  • Je stelt zelf de juiste prioriteiten.
  • Je bent positief, gemotiveerd en enthousiast.

Dit krijg je ervoor terug

  • Een dynamische baan bij een snelgroeiende organisatie.
  • Volop ontwikkelmogelijkheden! Via onze eigen Ackademy bieden we je diverse cursussen en opleidingen om jezelf verder te ontwikkelen.
  • Een aantrekkelijke studiekostenregeling zodat jij de nodige certificaten en opleidingen kunt volgen.
  • Een baan waarbij je ook parttime kunt werken als je dat wil*.
  • Een marktconform salaris, 26 vakantiedagen en een uitstekende pensioenregeling.
  • Een gezellig kantoor met een goede werksfeer. We organiseren regelmatig gezellige teamuitjes, personeelsfeesten en borrels. 
     

* Indien je graag parttime wil werken is dat ook mogelijk, maar voor ons is het dan belangrijk dat je:
- minimaal 2 aaneengesloten dagen beschikbaar bent.
- tijdens je inwerkperiode het liefst minimaal 3 aaneengesloten dagen beschikbaar bent.

Is dit dé vacature voor jou?

Als jij de geschikte kandidaat bent voor deze vacature, dan ontvangen we heel graag jouw cv en motivatiebrief. Stuur ze dus snel naar ons toe! Heb je een vraag over ons sollicitatieproces? Neem dan even contact op met onze recruiters via 040 254 4430 of jobs@acknowledge.nl. Vragen van W&S-bureaus nemen we niet in behandeling.

Solliciteer nu!