(function(d,s,i,r) { if (d.getElementById(i)){return;} var n=d.createElement(s),e=d.getElementsByTagName(s)[0]; n.id=i;n.src='//js.hs-analytics.net/analytics/'+(Math.ceil(new Date()/r)*r)+'/554273.js'; e.parentNode.insertBefore(n, e); })(document,"script","hs-analytics",300000);
testmsg

Breng de customer journey in kaart en bereik de ultieme klantbeleving!

Als organisatie wil je onderscheidend en relevant blijven. Het is hierbij belangrijk om producten en diensten aan te bieden waarbij alle kanalen, touch points en gebruiksfases op elkaar aansluiten. Customer journey mapping is het onderzoeks- en ontwerpinstrument om hiervoor in te zetten en je helpt echt vanuit de klantervaring te denken. Wij helpen je met het bereiken van de ultieme klantbeleving!

Ontvang gratis advies

Dit levert Customer journey mapping je op

Customer journey mapping is een instrument om zowel de klantbeleving te verbeteren als klantprocessen efficiƫnter te laten verlopen. Het is een eenvoudige en schaalbare methode die multidisciplinair is in te zetten. Het resultaat:

  • Jij weet waar je klant zich bevindt

    Jij weet waar je klant zich bevindt
    Door alle touchpoints (kanalen) in kaart te brengen, weet jij waar jouw klanten gebruik van maken en in welke richting jouw organisatie zich moet bewegen.

  • Gerichtere communicatie

    Gerichtere communicatie
    Wanneer je weet hoe en wat je klant beweegt, kun je de communicatie gericht afstemmen op de behoefte van de klant. Het resultaat: de juiste communicatie op het juiste moment.

  • Het maakt verbeteringen zichtbaar

    Het maakt verbeteringen zichtbaar
    Een customer journey maakt zichtbaar waar in het klantcontact verbeteringen nodig zijn over alle kanalen heen, voor een nog betere klantbeleving.

  • Versterking van je strategie

    Versterking van je strategie
    Groeikansen vanuit het perspectief van de klant zijn gemakkelijker te signaleren en op te volgen.

  • Het stimuleert innovatie

    Het stimuleert innovatie
    Het geeft je ruimte voor de ontwikkeling van innovatieve concepten en nieuwe diensten.

Bereik de ultieme klantbeleving!

Breng structuur en focus aan om tot implementeerbare verbeteringen in de klantervaring door te voeren. Ontdek hoe onderzoeksresultaten tot verbetering leiden en zet kansen om in klanttevredenheid en meer loyaliteit. Hoe? Door de klantreis in kaart te brengen met onze praktische training:

Customer JourneyTraining Customer Journey
Tijdens deze training ontdek je wat jouw klanten ervaren tijdens de interactie met jouw organisatie. Je leert vervolgens hoe je een visuele analyse kunt maken van de onderwerpen die belangrijk zijn, hoe je hier op in kunt spelen.

Samen met jou kijken we graag hoe je de ultieme klantbeleving bereikt. Vul onderstaand formulier in en wij nemen contact met je op voor een gratis advies!