Welke dienstverlening ondersteunt Service.Direct?
Service.Direct is bedoeld voor alle continue dienstverlening die volgens vaste afspraken loopt en geleverd wordt door iemand aan iemand van een organisatie met de inzet van personen, leveranciers en hulpmiddelen. Een aantal voorbeelden:
ICT: servicedesk, technisch beheer, applicatiebeheer en functioneel beheer
HR of financiële administratie: loket en casemanagement voor vragen, verzoeken, wijzigingen en klachten
Facilitaire zaken: loket en casemanagement voor vragen, verzoeken, wijzigingen en klachten, middelenbeheer, gebouwenbeheer, contractbeheer en leveranciersmanagement
Klantenservice: loket en casemanagement voor vragen, verzoeken, wijzigingen en klachten
Welke problemen lost Service.Direct voor mij op?
Voor een dienstverlenende organisatie is Service.Direct hét systeem dat alle soorten meldingen registreert, classificeert en prioriteert, de gezondheid van de dienstverlenende processen bewaakt en alle informatie verwerkt die hierbij nodig is. Dankzij Service.Direct worden afspraken met klanten beter nagekomen en meldingen direct behandeld. Tegelijkertijd helpt Service.Direct bij het verbeteren van de interne efficiëntie. Knelpunten in doorlooptijd en inzet worden automatisch zichtbaar en kennisdeling gaat vanzelf, omdat dit in de schermen van het systeem is geïntegreerd. Lastige klanten, hardnekkige problemen en (nog) niet goed presterende teamleden komen in beeld dankzij de ingebouwde rapportages. Via het eindgebruikersportaal registreren klanten zelf meldingen en volgen de voortgang, zonder tijdrovende telefoongesprekken en mailwisselingen met de servicedesk.