Verhoogde dienstverlening door outsourcing van de Sligro ServiceDesk
Sligro brengt haar ServiceDesk via outsourcing onder bij Acknowledge voor een professionele ICT-dienstverlening die altijd bereikbaar is.
Zonder technologie kunnen bedrijven niet meer functioneren. Maar het ICT-landschap wordt ook steeds complexer en moeilijker te beheren. Je ICT uitbesteden bij ons (ICT-outsourcing) brengt weer overzicht en controle, zodat jij kunt focussen op de kernactiviteiten van jouw organisatie.
Veel organisaties kennen grote uitdagingen op het gebied van ICT. Het is lastig goede mensen te vinden en ontwikkelingen volgen elkaar in rap tempo op. Aan de andere kant is ICT steeds essentiëler voor de bedrijfscontinuïteit. Door gedeeltelijke of volledige ICT-outsourcing beheer jij jouw capaciteit en bezetting op een effectieve manier. Zo heb je meer flexibiliteit, komt er focus op primaire zaken en betaal je alleen voor wat je daadwerkelijk gebruikt.
Gedeeltelijke of volledige ICT-outsourcing bij een externe partij is een grote stap. Dankzij onze 24/7 ondersteuning en onderhoud en met de inzet van onze servicedesk, beheerdiensten en innovatieve programma's nemen wij de zorg van je over. We kijken samen met jou naar de huidige situatie, bespreken je wensen en laten deze aansluiten op de businessdoelen van jouw organisatie. Wij bieden ICT-ondersteuning, jij houdt grip op de kosten!
Onze bewezen aanpak biedt organisaties een ICT-outsourcing op maat.
Zeer ruime expertise op het gebied van ICT-outsourcing.
De kernactiviteiten van jouw organisatie bepalen wat je uitbesteedt en wat juist niet.
Efficiëntie en kostenbesparing op de lange termijn doordat middelen beter worden ingezet.
Binnen ICT-uitbesteding bieden wij onze klanten een uitgebreide keuze.
Continue monitoring van de ICT-omgeving tijdens kantooruren en proactieve uitvoering van beheerhandelingen.
Aanvullende on site-supportdienst voor probleemoplossing op locatie.
Werkplekbeheer op maat: call driven, op vaste dagen of dagdelen of volledig overgenomen.
Voor ondersteuning buiten kantoortijden hebben we een speciaal standbyteam.
Elke noodzakelijke wijziging in de ICT-infrastructuur wordt op gecontroleerde wijze afgehandeld.
De infrastructuur en netwerkelementen worden in de cloud gezet en door ons beheerd.
Wij zijn trots op onze ICT-oplossingen voor outsourcing. Deze projecten hebben zich bewezen in de praktijk. Bekijk alle cases
Sligro brengt haar ServiceDesk via outsourcing onder bij Acknowledge voor een professionele ICT-dienstverlening die altijd bereikbaar is.
Acknowledge bestaat uit een grote groep enthousiaste en ondernemende professionals. Waar organisaties, informatie, processen en mensen samenkomen voelen wij ons het meeste thuis! Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen?