(function(d,s,i,r) { if (d.getElementById(i)){return;} var n=d.createElement(s),e=d.getElementsByTagName(s)[0]; n.id=i;n.src='//js.hs-analytics.net/analytics/'+(Math.ceil(new Date()/r)*r)+'/554273.js'; e.parentNode.insertBefore(n, e); })(document,"script","hs-analytics",300000);

Eendaagse training - Brand Management

Ben jij werkzaam in een marketing- of communicatiefunctie en bent je op zoek naar de nieuwste opvattingen over het te voeren marketingbeleid en het belang van merkenmanagement daarbij? Dan is deze eendaagse masterclass Brand Management iets voor jou!

Inhoudelijk

Deze training verschaft je de kennis, de vaardigheden en het inzicht om strategische merkvraagstukken op te lossen. Het begint met 'why': de 'why' als kloppend hart van de merkidentiteit. Hoe creëren we mentaal leiderschap en hoe stimuleren we de dialoog en conversaties?

Voor wie is dit bedoeld?

De training is bedoeld voor iedereen die zich vanuit marketing, marketingcommunicatie of communicatie bezighoudt of bezig wil gaan houden met het thema branding en zich wil verdiepen in de strategische aspecten daarvan. Er is geen vereiste voorkennis noodzakelijk.

Wanneer

8 juli 2015.

Kosten

Voor het deelnemen aan de cursus wordt een bedrag van €495,- excl. BTW in rekening gebracht. Dit is inclusief locatiekosten, lunch, versnaperingen gedurende de dag en het trainingsmateriaal.

Gerelateerde artikelen