(function(d,s,i,r) { if (d.getElementById(i)){return;} var n=d.createElement(s),e=d.getElementsByTagName(s)[0]; n.id=i;n.src='//js.hs-analytics.net/analytics/'+(Math.ceil(new Date()/r)*r)+'/554273.js'; e.parentNode.insertBefore(n, e); })(document,"script","hs-analytics",300000);

Zo doen wij dat, customer service!

Klant is bij ons meer dan koning. We doen er dan ook iedere dag weer alles aan om alles op rolletjes te laten lopen. Zo hadden we afgelopen week een super interessante training over de ICT omgeving van één van onze klanten. Ben jij benieuwd hoe dat er aan toe ging?

Alle ins en outs

Bij iedere nieuwe klant of project krijgen onze beheer mannen een training. Hierin bespreken we alle ins en outs zoals:

  • Waar houdt de klant zich mee bezig?
  • Wat zijn belangrijke punten om rekening mee te houden?
  • Hoe ziet de ICT omgeving eruit? En hoe halen we hier het beste uit?

CustomerCareZoDoenWeDat!.jpg

Aan de slag

Afgelopen week hadden we dus een training van een nieuwe klant over een bestaande ICT omgeving. In groepjes van 5 personen kregen alle beheer mannen een training van onze collega Erwin. De kantine stond volledig in het teken van deze klant en er was ruimte om vragen te stellen, te sparren en nieuwe dingen te leren.

Het nut hiervan? Binding met de klant!

Gerelateerde artikelen