(function(d,s,i,r) { if (d.getElementById(i)){return;} var n=d.createElement(s),e=d.getElementsByTagName(s)[0]; n.id=i;n.src='//js.hs-analytics.net/analytics/'+(Math.ceil(new Date()/r)*r)+'/554273.js'; e.parentNode.insertBefore(n, e); })(document,"script","hs-analytics",300000);

Tech jaaroverzicht 2017-2018

Het Tech jaaroverzicht 2017-2018 geeft je inzicht in de belangrijkste technologische trends en innovaties. We blikken terug op het afgelopen jaar. Hoe hebben technologische trends zich ontwikkeld? Zijn onze verwachtingen uitgekomen of (nog) niet?

Daarnaast werpen we een blik op de toekomst. Wat staat ons in 2018 te wachten en waar gaan we op langere termijn naartoe? Welke kansen zullen door technologische innovaties ontstaan en hoe gaan we hiermee om? Nieuwsgierig geworden? Druk op de onderstaande knop om het Tech jaaroverzicht direct te downloaden.

Download direct het gratis e-book

Het jaar 2018 zal naar onze verwachting wederom vol zitten van baanbrekende innovaties en vooruitgang. Een jaar waarin wij onszelf opnieuw uitdagen te dromen, te durven en te doen. In dit e-book boordevol innovaties lees je alles over de opkomst van nieuwe technologieën en wat dit betekent voor jouw branche.

In het Tech jaaroverzicht 2017-2018 vind je onder meer:

• De belangrijkste technologische trends uit 2017
  • De vier beste innovaties uit 2017
  • Een toekomstvisie voor de korte termijn
  • Een toekomstscenario voor de zorg
  • Een toekomstscenario voor educatie en overheid
  • Een toekomstscenario voor de zakelijke- en retailmarkt
  • Een toekomstscenario voor high tech en industrie
  • Een toekomstvisie voor de lange termijn

Tech jaaroverzicht 2017-2018