(function(d,s,i,r) { if (d.getElementById(i)){return;} var n=d.createElement(s),e=d.getElementsByTagName(s)[0]; n.id=i;n.src='//js.hs-analytics.net/analytics/'+(Math.ceil(new Date()/r)*r)+'/554273.js'; e.parentNode.insertBefore(n, e); })(document,"script","hs-analytics",300000);

Persbericht: Acknowledge wint aanbesteding Savant Zorg

Waalre, juni 2017 – Acknowledge, ICT bedrijf met focus op innovatie, gaat een verbeterslag doorvoeren in de complete ICT omgeving van Savant Zorg. Samen gaan zij werken aan de digitale werkplek 2.0. Het doel? Een glimlach op het gezicht van de gebruikers.

‘’De digitale werkplek 2.0 is een continu proces en die uitdaging gaan we aan met Acknowledge’’, aldus Anne-Marie van den Hout - Coördinator ICT Savant Zorg.

Stap naar de toekomst

Savant besteedt al ruim 13 jaar ICT beheer uit. Ze maken gebruik van outsourcing in een ‘klassieke vorm’ aangevuld met SaaS applicaties (public cloud). Zij zien dat de ontwikkelingen in de laatste jaren, zowel binnen Savant als op de ICT markt, vele mogelijkheden biedt om efficiënter maar vooral gebruiksvriendelijker te werken en processen beter in te richten. Daarnaast ziet Savant steeds meer verschuiving naar de public cloud met alle potentiële voordelen van dien. Van de huidige en toekomstige ontwikkelingen willen zij optimaal gebruikmaken om zo een stap naar de toekomst te zetten.

Van den Hout: ‘’Medewerkers zitten thuis op de bank met hun eigen laptop of tablet en boeken met gemak een vakantie. Zodra ze op kantoor zijn en inloggen ziet de omgeving er heel anders uit. Wij willen naar een intuïtieve, gebruiksvriendelijke omgeving toe waar medewerkers blij van worden. Zodat ze bijvoorbeeld zelf hun wachtwoord kunnen aanpassen, maar één keer hoeven in te loggen of gemakkelijk relevante informatie opzoeken.’’

Hosting++

De aanbesteding bestond niet uit een boekwerk met vragen, maar uit mindmaps. Zo kreeg Acknowledge de kans om vanuit eigen kracht invulling te geven aan mogelijke oplossing(en) met een toegevoegde waarde. Savant heeft te maken met diverse uitdagingen. Denk aan strenge wet- en regelgeving. Klassieke hosting met toegevoegde waarde was gewenst. Savant noemt dat Hosting++,  dat bood Acknowledge en daarom werden ze uiteindelijk gekozen als partner.

Van den Hout: ‘’Acknowledge liet lef zien en dacht out of the box. Dat is precies wat we zochten in het partnership.’’

Acknowledge is trots op het partnership en is klaar om na oplevering van de ICT omgeving samen met Savant te blijven doorontwikkelen en samen te werken aan mooie, innovatieve oplossingen.